Re: fakturowanie GUI

On Mon, May 17, 2004 at 11:34:03AM +0200, /Wojciech Ziniewicz/ wrote:

> W zasadzie to jest taki polski program... zdaje sie ze nazywa sie platnik.
> Odpalony pod wine'm bardzo dobrze sobie radzi. Jest chyba najlepszy
> i z tego co wiem ma jakies koligacje z ZUSem. No ale jezeli kompik
> okaze sie za wolny na emulacje.. to nie wiem.

A co ma wspólnego Płatnik z fakturowaniem i obsługą magazynu?
Poza tym zrób coś z zawijaniem linii.

A do przedmówcy. Poszukaj w google "xdefactor".

pozdr,
fEnIo

--
      _      Bartosz Fenski | mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40 | IRC:fEnIo
    _|_|_     32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Polska