Re[2]: przygotowanie partycji

Hello Tomek,

Sunday, May 16, 2004, 10:31:59 PM, you wrote:

> [...]

moj (znaczy sam do niego doszedlem;)) sposob:
przygotowanie systemu(ow) plikow na nowym dysku (pref XFS :)
# init 1
(haslo)
# mkdir /DUZY1
# mkdir /DUZY2

dopisanie do /etc/fstab nowych systemow plikow /dev/hdd5 /DUZY1  i
/dev/hdd6 /DUZY2 z opcjami odpowiednio

# mount /DUZY1
# mount /DUZY2

mc
a w nim kopiuje caly usr, home, var, cokolwiek do /DUZY1 lub /DUZY2,
tak ze w efekcie w /DUZY1/usr mam to co w /usr
zmieniem nazwe /usr na /usr.old
ln -s /DUZY1/usr /usr
i podobnie dla reszty katalogow

w taki sam sposob np wywalam /var/mail albo www

# init 2
testy(bez testow nawet oczywiste rzeczy wykazuja tendencje generacji
bledow;),
jak wszystko ladnie dziala to usuwam /usr.old itp

# /etc/init.d/warka-drink start ;)

--
Best regards,
 Marek                            mailto:mx0@wp.pl