autoryzacja ssh

witam!
mam nastepujacy problem:
sa dwa serwery u mnie w lanie(oba dsl1mbit), jeden z nich to moja brama do
netu.
drugi serwer swiezo postawiony,  wszystko chula pieknie tylko jest problem
taki ze nie moge sie zalogowac przez ssh na niego z windowsa przez putty(po
wpisaniu loginu i hasla wyskakuje Access denied), z pierwszego servera na
ten nowy wszystko idzie ladnie a z windy ktora korzysta z pierwszego serwera
nie. ma to miejsce przy polaczeniu po lanie jak i przez zew ip, oczywiscie
serwery sa w tej samej klasie ip wew sieci.
co moze byc tego przyczyna???

Arkadiusz Nowak "zeben"
zeben@interia.pl
www.rejon2.tk