Re: debian + system z plytek "System recovery"

KNT napisał(a):
Użytkownik Dominik Juszczyk napisał:

Witam

Mam troche dziwny problem, (...)

(Na to są takie niebieskie pigułki ;-)

:)

Niestety, bez zgrania w jakiś sposób tych sterowników w pkt. 3 cała operacja może wźąść w łeb. Powodem będzie brak sterowników dla winśmiecia. A szukanie ich w necie może ci skutecznie obrzydzić win'a (znowu).

Troche skomplikowana procedura, ale jak inaczej nie wykombinuje to sprobuje i tego..

PS. A po co ci w ogóle windows? Co takiego strasznego masz zrobić? ;)
jest sobie serwer windowsoy, tam zainstalowana aplikacja ktora potrzebuje do wspolracy czytnika kart na usb. na tym samym serwerku jest sobie citrix. Laczac sie do tego serwera klientem citrixa spod windowsa on sobie bardzo ladnie mapuje czytnik kart usb, ktory jest podpiety do mojego notebooka tak jakby byl podpiety do tego serwera. Niestety klient linuksowy tego nie potrafi, a ja czasami musze skorzystac z tej aplikacji i zaprogramowac karty uzywajac tego czytnika. No wiec sila rzeczy musze to robic spod windowsa. :(((

PPS. Od PS chyba powinienem zacząć.
Jak widac, jednak mam powod :)
PPPS. Jak brzmi ,,notebóki'' ?

Nie mam pojecia...

A ja powinienem zaczac od: Dzieki za odpowiedz :)

--
Pozdrawiam, Dominik Juszczyk