Rozdzielczosc

Witam

Mam problem z ktorym nie moge sobie poradzic wiec zdecydowalem sie napisac.

Jak skonfigurowac X'y, zeby przy zmianie rozdzielczosci dopasowywaly obraz do aktualnie ustawianej rozdzielczosci? Mam laptopa w ktorym nominalna rozdzielczoscia jest 1400x1050 i w takiej startuja X'y. Jednak Quake 3 nie obsluguje takowej i uruchamiam go w 1280x1024 i wtedy obraz jest troche uciety z prawej strony co jest lekko wkurzajace. Przy zmianie rozdzielczosci w "samych" X'ach na mniejsza niz 1400x1050 wyswietlany obraz nie miesci sie na ekranie i zeby zobaczyc jakis fragment trzeba sobie pomagac np mysza :) Jak sprawic zeby obraz byl zawsze dopasowywany?

Z pozdrowieniami,
Rafał