kernel 2.6.4 panic

Jest problem. Kernel 2.6.4 jak mnie zobaczył przed kompem to spanikował :P.
Do rzeczy: zainstalowałem kernela 2.6.4 (od początku byłem pesymistycznie do
tego nastawiony, no i okazuje się, że słusznie, ale niestety 2.4.24 mi nie
wystarcza bo musze mieć bluetooth). Porobiłem wszystko ładnie zgodnie z
debianuser.pl i z plikiem readme dołączonym do jądra, a jednak:

VFS: Cannot open boot root device "301" or unknown-block(3,1)
Please append a correct "root=" boot option
Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on unknown-block(3,1)

Co ja w takim razie musze podać w root= i gdzie to zrobić?
Nie chcę wiele, chcę tylko żeby komputer się włączył :P

Pozdr