W swiecie ciszy :-(

Witam

Mam problem z katą TV a dokładniej z tym, że nie ma w programach
dźwięku. Googlowałem i niby coś znalazłem ale w dalszym ciągu nie
potrafię uruchomić dźwięku z TV (bo normalnie dźwięk w systemie jest)

żeby nie trzeba wróżyć z fusów to sprzęt:
płyta MSI KT333Ultra-ARU + Radeon 9kPro + ProVideo PV951 (z radiem)

dmesg: http://republika.pl/alchemist/config/dmesg

/etc/modules http://republika.pl/alchemist/config/modules
(może powinno być coś w innj kolejności??)

lsmod daje rezultat http://republika.pl/alchemist/config/lsmod

nie bardzo wiem gdzie jeszcze szukać przyczyn niedziałania dźwięku (pod
windows chodzi TV z dźwiękiem) a system to debian woody -> sarge
(częściowo updatowany) z KDE 3.2.2 i XFree86 4.3

Proszę o pomoc bo jest to jedna z niewielu rzeczy która mnie jeszcze
trzyma przy windowsie.

Marcin

--
A.L.C.H.E.M.I.S.T.
Artificial Lifeform Calibrated for Hazardous Exploration /