Re: OT: samba+xp+oplock

Witam. Mam problem z sambą. Przeszedłem z Novella 5 na Sambę i wszystko było by o.k gdyby nie problem z baządanych. Jak pracuje 1 user jest wszystko OK , lecz jak drugi zaczyna wchodzić do zasobów zaczyna się problem program sięzawiesza nie można nic przetworzyć ażsięwysypie. Dodam że na końcach są Win98 siedzę nad tym problemem jużpare dni a czas nagli.Może potrafisz jakośmi pomóc lub znasz kogośkto wie gdzie tkwi przyczyna - moim zdaniem jest to cośz oplock-iem ale czytałem książkęsamby i jakośnie bardzo wiem jak to dobrze ustawić mój smb.conf to, chodzi mi głównie o zasób VEN może możesz mi jakoś pomóc lub znasz kogośkto może . z góry dziękuję i pozdrawiam

[global]

   workgroup = GMINA
   netbios name = Server_Debian
   server string = Server Debian Urzedu Gminy

   #oplocks = no

   # Kodowanie strony
   character set = ISO8859-2
   client code page = 852

   # Logi klientow
   log file = /var/log/samba/log.%m
   max log size = 500

   #create mask = 0770
   #directory mask = 0770

   # chce miec szczegolowe logi dostepu do plikow
   debug level = 2
   debug timestamp = no
   timestamp logs = True

   # buforowanie zapisu plikow
   #write cache size = 65536

   #Zabezpieczenie na poziomie uzytkownika
   security = user

   # Wymusza szyfrowanie hasel
   encrypt passwords = yes

   #Ustawienie maxymalnej szyblosci LAN
   socket options = TCP_NODELAY SO_SNDBUF=16384 SO_RCVBUF=16384 IPTOS_LOWDELAY

   dns proxy = no

   # wielkosc liter
   preserve case = yes
   short preserve case = yes
   strip dot = no
   hide dot files = yes

   unix password sync = yes
   passwd program = /usr/bin/passwd %u
   passwd chat = *Enter\snew\sUNIX\spassword:* %n\n *Retype\snew\sUNIX\spassword:* %n\n .
   pam password change = no
   message command = /bin/sh -c '/usr/bin/linpopup "%f" "%m" %s; rm %s' &
   obey pam restrictions = yes

   #Serwer jako serwer czasu
   time server = True

   #Samba jako serwer WINS
   wins support = yes

   name resolve order = Imhosts hosts wins bcast

   #Przejęcie roli mastera w sieci
   local master = yes
   preferred master = yes
   os level = 65