Re: czy warto poznawać debiana

Heloł,
Dnia 13 maja 2004 (16:20:38) Twą klawiaturę opuściły następujące frazy::

> Skoro wizja przyszłości debiana nie maluje się zbyt pięknie, to czy warto go
> poznawać? Czy ta dystrybucja będzie kiedykolwiek w stanie zaskoczyć?
> Przyznam, że mam pewien sentyment do debiana, jednak jeśli nie ma on
> przyszłości, to po co go poznawać?
Czego, kurde, nie ma? Jak dla mnie, to rysuje się przed Debianęm
świetlana przyszłość. Wiem, że nie powinienem postować bez argumentów,
ale na tej liście chyba nie trzeba uprawiać advocacy. Dla mnie to po
prostu oczywiste.

--
Pozdrowienia,
Tomasz 'Zen' Napierala