Re: odzyskanie lilo

> ok
> moze  uada sie w ten sposob
> uruchom kompa z tej plyty
> kiedy pojawi sie prompt boot: klepnij enter, tak jakbys chcial nomalnie
> instalowac pingwina od 0
> kiedy pojawi sie okno instalatora przejdz na druga konsole
> klepnij enter zeby otworztc shella
> sprawdz czy masz katalog /target <ls -l /target>
> sprawdz partycje <fdisk /dev/hda>
> tam masz:)
> zamontuj partycje z Twoim lilo do target
> powiedzmy ze lilo masz na dysku D pierwszego napedu <mount /dev/hda5
> /target>
> [...]

gdy odpalam shella z plytki z ktorej instalowalem debiana sarge ( ta przez
net) to nie znajduje /target, nie dziala fdisk.
wlorzylem wiec plytke z debiana woody, i tutaj wszystko niby jest.
problem w tym ze nie jestem w stanie zamontowac partycji linuksowej.
robie: mount /dev/hda9 /target
pojawia sie: mount: Mounting /dev/hda9 on /target failed: invalid argument.
partycje windowsowe montuja sie bez problemu.