Re: Re: odzyskanie lilo

umiescilem lilo na partycji linuxowej, tylko nie wiem czy na dobrej  gdyz
posiadalem partycje / oraz /boot i umiescilem na tej pierwszej.

niestety fdisk nie widzi mi nic poza partycjami windowsa.
co teraz zrobic zeby odzyskac lilo?
dyskietki startowej nie posiadam...

Windowsowy fdisk powinien widzieć partycje
jako nieznane (nie pokazuje, że to linuksowa).
Czy widzi jakieś nieznane partycje? Jeśli tak,
to próbuj ustawić na bootowanie na te partycje.
Wcześniej jednak utwórz dyskietkę startową do windowsa,
jeśli nie masz płyty instalacyjnej Windows. Żebyś mógł
ponownie uruchomić fdisk i zmienic partycje aktywną
(jesli poprzednia była źle wybrana).

Jeżeli jednak fdisk nie widzi wogóle żadnych innych partycji poza windows,
to spróbuj użyć innego programu, np. Partition Magic do ustawienia flagi.

Większość dystrybucji linuksa umożliwia start z płyty i wybór "trybu naprawczego",
można go uruchomić i użyć fdisk-a z linuksa, żeby przełączyć aktywną partycję na inną.

Pozdr.

Jacek