Kopiowanie DVD

Witam.

Mam następujący problem: próbuje skopiować płytę dvd przy użyciu
programu k3b pod Debianem Sid, ale niestety k3b pokazuje mi 1.8 Gb
wolnego miejsca na twardzielu, przeznaczonego na obraz płyty. Tak
naprawde mam 40 Gb wolnego miejsca.Przy próbie kopiowania przegrywa
tylko te 1.8 GB i na tym koniec. Googlałem troszkę i nic, może ktoś ma
na to rade? Wiem że to  jest związane z ograniczeniem systemu plików (
ext3 ), ale k3b powinien sobie z tym poradzić, a on nic, poprzestaje na
1.8 Gb.

--
Mariusz Ufnal <umariusz@bydgoszcz.home.pl>