Jak zainstalować dźwięk AC'97 z płyty głównej?

Witam ponownie,

Ostatnio pytałem się Was co oznacza NONUS - dzięki raz jeszcze za info.
Zdecydowałem się zainstalować pierwszy raz Debiana z płytki DVD. Nie wiem
jednak jak zainstalować dźwięk w systemie? Mam płytę główną MicroStar na
chipsecie Via (z PIII 550MHz). Za dźwięk odpowiada układ Creative.

Nie wiem od czego zacząć. Byłbym wdzięczny za pomoc. Czy w przypadku mojego
sprzętu w ogóle jest możliwe uzyskanie dźwięku pod Debianem? Czy też może
będę musiał niestety dokupić jakąś kartę dźwiękową pci?

----
Pozdrawiam
Robert J.