Re: potrzebny pomysl ...lub gotowiec jesli istnieje ....

On Wed, 12 May 2004, Marcin wrote:

> jest sobie jakis log z programu, np. mail.log
> ilosc roznych komunikatow w nim umieszczanych siega paruset, linii
> jest ponad 700 tysiecy - nie wazne ile wazne ze duzo.
>
> co potrzebuje:
> skrypt do ktorego wprowadze  rozne regexpy a on podliczy ile razy
> jakis regexp zostal trafiony.
>
> np.
> dajmy na to juz ten mail.log
> wpisuje:
> ': TLS connection established from '
> i dostaje liczbe 5 tysiecy.
>
> tych regexpow bedzie kolo 200stu.
> [...]

to jest szkolne zadanie. skocz na grupe news:pl.comp.lang.perl ,
i spytaj. chociaz pewnie w perlu nie programujesz (moje domniemanie),
wiec popros zeby ktos ci taki skrypt napisal.
w takim skrypcie pewnym problemem moze byc wydajnosc, ale da sie
to zalatwic. chodzi o to, ze trzeba trzymac tablice regexpow,
i dla kazdego wiersza logu trzeba w petli sprawdzic wszystkie regexpy.
btw. takie regexpy mozna smialo wypchnac do zewnetrznego pliku
konfiguracyjnego :)
ja bym pewnie taka bzdurke napisal, ale niestety mam przechlapany
ten tydzien i dwa nastepne.

znik.