Sytuacja:

   /dev/hda
       hda2
           hda5 (fat32,DANE)
           hda6 (swap)
           hda7 (ext3,/)
       hda1 (fat32,win)

Cel:

Zdobyć dostęp do hda5 z linuxa. hda5 to partycja z danymi.

Problem:

Nie mogę zamontować hda5 - pokazuje błąd, że nie może umieścić jakiś flag

Dodatkowe informacje:

hda1 zamontowałem bez problemu. Plik fstab wypełniłem tak, jak został
automatycznie wypołniony w knoppixie, bo knoppix wszystko sam widzi i
montuje, dało to tylko tyle, że zamontowałem hda1.

Pozdro, prosze o pomoc

witam w knopixie o ile pamiętam jest ten problem że wszystko jest montowne do odczytu tylko dlatego trzeba partycje odmontować i zmienić w fstab na opcje rw i zamontowac ją spowrotem rw jest tylko partycja na której chodzi knopix - ale knopixa widziałem tylko kilka razy dla ciekawostki :)

a czy mount /dev/hda5 -t vfat miejsce_montowania  nie działa ?

pozdrawiam kwplek