Re: potrzebny pomysl ...lub gotowiec jesli istnieje ....

On Wednesday 12 of May 2004 02:43, Marcin wrote:
>Witajcie,
Cześć
-8<----------------
>moje pytanie:
>1. sa jakies narzedzia gotowe do tego ? (myslalem o zastosowaniu
>  logchecka ale on troche co innego robi
no włąsnie logcheck i logwatch sie do tego według mnie najbardziej
nadają,
ładnie skonfigurujesz logwatch, w cron i chyba właśnie  to Ci chodzi ;)

>2. jak by to samemu napisac jesli nei ma nic gotowego ?
>   mam swoich pomyslow troche, moze ktos cos zaproponuje ?
Raczej poszukaj skryptów do statystyk. Wydaje sie byc ich sporo.
Po co pisać coś co juz ktos napisał. Skup się na dobrej /odpowiedniej
knfiguracji -dopasowaniu.

--
Paweł Bielecki
E-mail: pawciobiel(at)kozmianet(dot)kom(dot)pl