Re: certyfikacja ....

Witajcie,

L> AFAIR jeden certyfikat dla jednego IP dla www.
   (...)
> Da się, pod warunkiem, że stoją na różnych IP (a przynajmniej portach).

eh, chyba mnie cos zacmilo,
spytalem o cos co bylo dla mnie jasne :P
nie raz juz byl ten watek na grupie :P
tyle ze juz za duzo tego bylo jak na jeden dzien :P bo walczylem z
wiatrakami nie majac tego swiadomosci...wrrr....
chcialem bardziej spytac o to czy dobrze mysle, ale juz wiem ze tak
(tzn glowny CA, certyfikaty osobne dla poczty osobne dla www ...
bleble.. ) :)

> Hint: model OSI/ISO :-)

ale tego to przyznam ze nie rozumiem :(
mozesz przyblizyc ?
warstwa prezentacji ? czy sesji ?  przyznam ze nie widze
jakiegos szczegolnego zwiazku :( pewnie to moj brak wiedzy ...

--
Pozdrowienia,
 ToMy