Re: postfix local pilne...solved

On Tue, May 11, 2004 at 09:00:39PM +0200, Bartosz Fenski aka fEnIo wrote:

> Może dziwni.

  :-) Bo sobie utrudniają życie.

> A teraz przytocz wersję dla wszystkich pakietów poprzednio usuniętych
> bez parametru --purge :P

  No co za banały zadajesz mi fEnIo. Chyba Ci piwa nie dam... chociaż
przez chwilę myślałem o wykorzystaniu dpkg -l | grep ^rc - przypomniałem
sobie, ze dpkg -l obcina nazwę pakietu, więc powstało "takie łatwe coś"
(i nadal trudno mi uwierzyć, że ktoś próbował pisać skrypt do tego...)

    for i in `cat /var/lib/dpkg/status | grep deinstall -B1 | \
    grep Package | cut -f2 -d \ ` ; do dpkg --purge $i; done

> Ja również ;)

  Wymiana serdeczności trwa nadal. ;-] papa

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]