Re: upgrade kde i nie mozna zalogowac sie na usera....

On Mon, 2004-05-10 at 08:45, Michal R. Hoffmann wrote:
> On 09-05-2004 21:11, samur wrote:
> []
>
> czekaj, zając, miałem coś podobnego. Właśnie z wm i xdm. Tylko to było
> dość dawno i nie pamiętam szczegółów. Ale coś mi się kojarzy, że chodziło
> o wywołanie wmakera - a raczej jego brak. Sprawdź plik $HOME/.xsession lub
> $HOME/.Xsession, czy są poprawne; zobacz co jest wywoływane i czy
> cokolwiek jest - powinien być tam uruchamiany wmaker. O ile pamiętam, to w
>   woodym nawet jak tego pliku nie było, to wmaker startował, a po upgrade
> do unstable już nie.
>
> pozdrawiam,
Hej!

Poszukalem tego pliku i nic nie znlazlem...szukalem tez find X* i x* i
tylko xsession-errors...nic wiecej...wiec nadal problem jest nie
rozwiazany...Nagrywarke zrobilem THX wszystkim za pomoc!

Ale jeszcze jedno nie daje mi spokoju...poszukalem sobie rezpozytoriow
apt-spy....znalazl wpisal...qmpel mi jeszcze pare dal...no i u niego one
dzialaja a u mnie jest taki blad: Couldn`t stat source package....A i
jeszcze jedno czy to normalne bo mi sie takie nie wydaje...zeby mi samo
ppp) sie rzlanczalo? i to nie co jakis kawal czasu....Tzn. jak sie
loguje....no i wpisuje startadsl...wszycho dziala...a potem zaraz nie ma
ppp0 w ifconfig, na grellm....potem musze wszytsko zatrzymywac od nowa
synchronizowac modem...no i znowu startadsl...i jka w koncu na dluzej
zaskoczy to ladnie dziala....troche mnie to wqrza! A i czy ktos z was
zna jakis progz lepszy od dcgui-qt...chodzi o program do DC...I
przydalby sie jakis, taki jak w windzie winiso....czyli rozpakowujacy
plik .iso!

Sorx ze tak duzo...ale dopiero teraz mam stalke...i zaczelem sie
uzalezniac od linuxa! (-:

Pzdr!
Samur