Re: postfix local pilne...solved

Witajcie,

> nawiasem - da sie wywalic totalnie exima z woodiego ?
> na pewno sie da tylko kwestia jak ? jakies howto itp ? sporo
> miejsc jest do zmiany, a probojac apt-get remove exim  chce wywalic
> nawet apache :]
> dodam ze jestem raczej nowy w debianie.

albo jakos zamrozic go ? po co on wogole jest ? nie rozumiem tego,
instalacja wygladala tak ze instalacja exima a potem ze zrodel juz
postfix. exima wywalic sie nie dalo :( bo strasznie krzyczal :(
da sie to zrobic wogole jakos ?

do tego jeszcze /usr/sbin/mailq - rowniez byl link na /usr/bin/exim :D
zmiana na /usr/sbin/sendmail pomogla :]
i od razu sytem stoi na nogach :)

ciekawe ile jeszcze takich kwiatkow zasial po sobie... wyjdzie w
praniu.

jeszcze raz dzieki :)

--
m.