Re: postfix local pilne...solved

Witajcie,

> Sprawdź na co wskazują linki /usr/local/bin/sendmail i /usr/lib/sendmail
> Mój qmail po upgrade exima też zaczłął przesyłać pocztę jako exim :-)
> Krzysztof Jastrzębski <><

dzieeeki !!!!!!    kurde wreszczie !!!! to bylo to :DDDD
caly dzien nad tym G@@#$%^%$#@#$%^& stracilem ://///
i nie znalazlem :/
desperacko juz strace uzywalem :(

co prawda wywalil w kosmos binarke postfixowa i zastapil to linkiem do
exima.  ale teraz dziala :DDD

nie przyszlo mi do glowy tak banalne zachowanie :/

nawiasem - da sie wywalic totalnie exima z woodiego ?
na pewno sie da tylko kwestia jak ? jakies howto itp ? sporo
miejsc jest do zmiany, a probojac apt-get remove exim  chce wywalic
nawet apache :]
dodam ze jestem raczej nowy w debianie.

--
m.