postfix local pilne...

Witajcie,

mam duzy problem z poczta lokalna,
z zewnatrz ok.
bardzo prosze o jak najszybsza pomoc. poczta mi lezy :(
ja szukam juz dosc dlugo i nic. mozliwe ze to cos glupiego.

wpisuje:
mail user@serwer
list..
.
w logach cisza.
127.0.0.1 to samo.

dalem nawet
debug_peer_list = 127.0.0.1, 192.168.110.1

i cisza, total nic. (/var/log/mail.*)
podlozylem nawet starego main.cf na chwile - z ktorym nie bylo zadnych
problemow.
tez nie to.

# cat /etc/mail.rc
set ask askcc append dot save crt
ignore Received Message-Id Resent-Message-Id Status Mail-From Return-Path Via Delivered-To

ale jako ze w logach total cisza zaczynam sie zastanwiac czy to nie
gdzie indziej jest problem,
jesli dobrze kojarze stalo sie to w piatek - kiedy dalem upgrade
paczki exima ktora siedzi w sysytemie (postfix jest ze zrodel)

 m.
 Z gory dzieki za pomoc