Re: upgrade kde i nie mozna zalogowac sie na usera....

Heloł,
Dnia 9 maja 2004 (21:15:43) Twą klawiaturę opuściły następujące frazy::

> Hej!

> No i zlikwidowalem .Xauthority bo tylko to bylo w folderze usera... i
> nadal to samo...POMOOOCY.....bo jestem latwym celem..serfuje z roota!!

> A i jeszcze jedno wiecie moze jak dodac drugi cdrom, dodam ze nie ma go
> w /dev wiec takie proste mount nie dziala!!

u mni epewnego razu pomoglo po prostu chyba dpkg-reconfigure
xserver-common. Zapytal mnie debconf, poodpowiadalem i wszystkie
wymienione w tym watku symptomy ustaly.

--
Pozdrowienia,
Tomasz 'Zen' Napierala