/etc/init.d/networking restart + cron = nie wykonuje :/

Hej,

jestem klientem kablowki, co jakis czas karta po stronie wan'u przestaje
wychodzic na swiat, ifconfig eth0 down i pozniej up nic nie daje, tylko
/etc/init.d/networking restart pomaga, widac cos z dhcient'em jest moze,
jednak nie tylko ja mam ten problem, kilku kumpli rowniez sie na to
skarzylo, wiec napisalem sobie skrypcik, ktory co minute sprawdza czy
fping leci na zewnatrz na kilka hostow, jak nie przjedzie chociaz jeden
to ma zrobic /etc/init.d/networking restart, niestety cron nie wykonuje
tego polecenia, ani w pliku z #!/bin/sh ani poprzez perla, dlaczego? :>

Pozdrawiam
Bartoszko