Re: upgrade kde i nie mozna zalogowac sie na usera....

On Sat, May 08, 2004 at 01:48:04AM +0200, samur wrote:
> Hej!
>
> Zrobilem upgrade kde i ladnie mi dziala ale...tylko na kacie roota na
> kacie usera xdm poprostu sie restartuje )-:
> Mysle ze cos trzeba pewnie zlinkowac tylko co?? Wydaje mi sie tez ze cos
> zwiazane z DCop....
> Pomozcie no bo przeciez konto root jest do celow administracyjnych...

Mialem takie cos z xdm (czy z innym managerem) i pamietam ze problem
rozwiazalem usuwajac z katalogow domowych userow plik
ktory w nazwie mial jakos 'Xautorize' czy jakos tak.
Wybacz nieprecyzyjna odpowiedz, ale to bylo juz dobry
kawalek czasu temu.

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |