Re: gnu pg - kilka pytań

On Thu, May 06, 2004 at 12:59:37PM +0200, Piotr Pruszczak wrote:
> w związku z faktem, że czasami potrzebuję coś zaszyfrować lub podpisać
> proszę o małe wskazówki
>
> gdzie szukać info
>
> 1. jakich serverów używać do eksportu klucza ?? (prosiłbym adresy)

Ja uzywam tego od 1.5 roku i chyba jeszcze nigdy nie padl
wwwkeys.eu.pgp.net

http://www.debian.org/doc/manuals/reference/ch-gnupg.pl.html

> 3. czy lepiej korzystać z kgpg, czy są jakieś przyjemne konsolowe
> programy do szyfrowania, deszyfrowania etc.. - jakie ??
>
> angielski znam, ale wrodzone lenistwo i terminologia fachowa
> powalają mnie na kolana ;) (szczególnie to drugie)

Kgpg wyglada przyzwoicie. Ale wiecej nie powiem bo nie uzywalem.

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |