Re[2]: fetchmail again

cat >>> ~/.fetchmailrc <EOF
JK> poll "karhu.fi" proto pop3 user "kotka" with pass "orzel" is
JK> "marcin" here keep forcecr ssl smtpaddress localhost
JK> EOF

JK> 2.
JK> chmod 600 ~/.fetchmailrc

ok - wszystko ladnie fryka, tylko ze za kazdym razem kiedy odpale
fetchmail -v sciaga CALA poczte, nie zaleznie od tego czy wczesniej ja
sciagnal czy nie......chodzi mi o to zeby zostawial cala poczte na
serwrze a sciagal tylko to co nowego przyszlo od ostatniego
sprawdzania......
zaczynam sie zastanawiac czy nie jest to
normalne zjawisko, ze tak sie dzieje......

pozdrawiam - marcin