Re: debian i palmtopy

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Cezary Marchel napisze:

> Mam pytanie: na stronie debiana mozna przeczytac ze debian da sie
> zainstalowac na komputerach ze struktura arm. Otoz mam palmtopa
> (Tungsten|T) ktory jest oparty na takim procesorze.
> Chcialem zapytac czy ktos juz probowal lub slyszal o instalowaniu
> debiana na palmach?

Instalowałem na iPAQu kiedyś, z tym, że nie był do do końca Debian
(http://familiar.handhelds.org/)

Zobacz http://www.handhelds.org/ - dla tych, którzy mieli więcej niż moje
16M była tam też instrukcja jak zainstalować "normalnego" Linuxa - o ile
pamiętam Debiana właśnie :)

Jacek Kawa    **W Mysłowicach to wogóle nie ma przyciągania ziemskiego.
            Tam trzeba pół litra wypić, żeby było przyciąganie ziemskie.**