Re: Nie da sie wprowadzac polskich liter w Xach.

On Wed,  5 May 2004 07:26:15 +0200, Robert Różak wrote:
[...]
> Zerknąłem jak ten problem ( duże Ł ) wygląda u kolegów na RedHacie ( nie
> pamiętam jakie iksy, ale jakieś świeże ) i jest tak samo jak u mnie ;)

Ech, człowiek uczy się przez całe życie. Nakręciłem, ale już wiem troszkę
więcej.
U mnie też jest tak samo jak wszędzie, tylko multi-gnome-terminal
zachowuje się zmyłkowo.
I już wątpie czy przed 4.3 miałem inaczej.

W każdym razie jeśli komuś zależność wyniku od kolejności wciskania
modyfikatorów przeszkadza:

echo keysym ISO_Level3_Shift = ISO_Level3_Shift ISO_Level3_Shift|xmodmap -
i jeśli tak jest wygodniej a Multi_key nie jest potrzebny to
$EDITOR /etc/X11/xkb/symbols/pc/pl (najprawdopodobniej)

--
Michał Politowski -- mpol@charybda.icm.edu.pl
Talking has been known to lead to communication if practised carelessly.