Re: Nie da sie wprowadzac polskich liter w Xach.

On Mon, May 03, 2004 at 07:31:41PM +0200, Jacek Kawa wrote:

> A tak przy okazji - po przejściu 4.2->4.3 wprowadzanie dużych polskich
> liter zawsze wymaga kontroli wzrokowej - naciśnięcie np.
> SHIFT+ALTR+l często nie daje (w moim przypadku) żadnego widocznego efektu
> - nie przy czasie naciśnięcia klawisza 'l' jaki wystarcza do małego ł.
> Wydaje mi się, że może to być problem z trzema klawiszami wciśniętymi na raz,
> bo CAPS+LOCK razem z ALT+l działa tak jak powinien.
>
> Czy ktoś może potwierdzić? Mam podobne problemy na dwu komputerach
> a trochę to niewygodne...

U mnie też ten problem występuje i o ile sobie przypominam było już tak
w Potato. Konkretnie wygląda to u mnie ( Sid ) tak, że jeśli wcisnę
najpierw ALT a później SHIFT i L to wszystko jest OK, ale jeśli wcisnę
najpierw SHIFT a później ALT to pierwsze wciśnięcie L nie powoduje
wygenerowania Ł. Ł pojawia się dopiero przy drugim wciśnięciu Ł i przy
następnych wciśnięciach Ł ( przy cały czas wcisńiętych ALT+SHIFT)
wszystko jest OK.

Trochę to irytujące ale się przyzwycajam ;)

Pozdr.

R.