Re: Nie da sie wprowadzac polskich liter w Xach.

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Marcin Owsiany napisze:

> dpkg-reconfigure xserver-xfree86

To może nie przejść jeśli plik był zmieniany, ale to tak dla porządku:

# If you have edited this file but would like it to be automatically
# updated
# again, run the following commands as root:
#
#   cp /etc/X11/XF86Config-4 /etc/X11/XF86Config-4.custom
#   md5sum /etc/X11/XF86Config-4 > /var/lib/xfree86/XF86Config-4.md5sum
#   dpkg-reconfigure xserver-xfree86

A tak przy okazji - po przejściu 4.2->4.3 wprowadzanie dużych polskich
liter zawsze wymaga kontroli wzrokowej - naciśnięcie np.
SHIFT+ALTR+l często nie daje (w moim przypadku) żadnego widocznego efektu
- nie przy czasie naciśnięcia klawisza 'l' jaki wystarcza do małego ł.
Wydaje mi się, że może to być problem z trzema klawiszami wciśniętymi na raz,
bo CAPS+LOCK razem z ALT+l działa tak jak powinien.

Czy ktoś może potwierdzić? Mam podobne problemy na dwu komputerach
a trochę to niewygodne...

wmaker, SID, 2.6.6-rc1

Jacek Kawa  **Dojrzałość jest gorzkim rozczarowaniem, na które nie ma
             lekarstwa, chyba, że uznamy za jakieś lekarstwo śmiech**