Re: testowanie hasel ...

Witajcie,

a jeszcze zapytam, bo mecze sie z wyszukaniem info jak by to
zastosowac - chodzi mi o prosta "instrukcje" w perlowym skrypcie -
dostaje na wejscie haslo do sprawdzenia i wypluwa TRUE lub FALSE w
zaleznosci do tego czy haslo jest ok czy nie.
Wszedzie sa przyklady do pam i pam, a ja potrzebuje do prostego
skryptu zapodac testowanie jakosci hasla.

z tego co szuakalem zaden z pakietwo nie zawiera slownika, a
zalezaloby mi na tym aby user franek nie mial hasla stokrotka.

calosc ma pracowac w chroocie.

mozecie pomoc ?

--
M.