Re: Co to za płyta z Debianem v3.0_r2 ?

Dnia Fri, Apr 30, 2004 at 11:26:10AM +0200, Robert Jackowski napisal(a):
> Witam,
>
> Postanowiłem zainstalować na swojej maszynie Debiana. Mam dwa pytania:
>
> 2) Najnowszą wersję dystrybucji Debiana v3.0r2 można pobrać np. tutaj
> http://ftp.icm.edu.pl/pub/Linux/debian-cd/images/3.0_r2/i386/
> Składa się ona z 7 obrazów płyt CD, ale do czego służy płyta o nazwie:
> debian-30r2-i386-binary-1_NONUS.iso
> Czy ją też muszę pobrać? Może to wersja startująca bezpośrednio z płyty CD?

Do instalacji potrzeba ci tylko jedna płyta, np
debian-30r2-i386-binary-1.iso.
Płyta debian-30r2-i386-binary-1_NONUS.iso jest również płytą
"instalacyjną" - od poprzedniej różni się oprogramowaniem które jest na
niej zawarte, a które ze względu na chore prawa patentowe USA nie może
być używane/przechowywane w USA.
Zalecane jest instalowanie Debiana z płyt non-us.

Reasumując - pobierz tylko płyte non-us a następnie w trakcie procesu
instalacji wybierz instalacje poprzez sieć (trzeba uprzednio podczas
instalacji podać parametry dla karty sieciowej)

Jeśli uważasz że nie dasz sobie rady z instalacją poprzez sieć, lub też
że masz zbyt wolne łącze na to - faktycznie będziesz musiał załatwić
sobie komplet płyt.

Sugeruje zapoznanie się z http://www.debian.org/CD/faq/index.pl.html

--
Kowalski Pawel
argail(na)histeria.pl | JID:argail(at)histeria.pl