Re: HTB i lagi w głupiej gierce

normalnie witam Panów grupowiczów i Panie grupowiczki ( pewnie żadnej nie ma :) )
mam problem z instalacja woodego na komputerku
tj. płytka bootuje pieknie ale w momencie gdy sprawdza pamięć i rodzaj procesora umiera instalator robiłem to wczoraj u kumpla, bo mu sie debianisz spodobał ( jak może się nie podobać) i nie wiem specjalnie jak to rozwiązać czy jest możliwe obejście sprawdzania rodzaju procesora i nie skanowania pamięci ( jest to komputer z plyta główna solteka, athlon 1800 xp, 128 mb DDr 266 ). Jeśli startuje z jajkiem 2.2 to jest wszystko ok w momencie gdy wpisuje przy starcie bf24 to komp umiera natychmiast. Jeśli miał ktoś taki problem i udało mu się z nim poradzić to proszę o pomoc - gościu jest napalony na debiana :)

co mam wpisać przy starcie bo opcje podane w readme na płytce nic o tym nie mówią i googlowałem troszke dzisiaj i wielkie oko :)

pozdrawiam kwplek