Logowanie

Witam

Mam parunastu userow spietych w Lanie przez 2 routery. Na obu jest woody.
Ostatnie plagi wirusow daja sie wyraznie we znaki.

Dlatego chcialbym wiedziec czy jest jakas mozliwosc by mozna bylo logowac ruch -wychodzacy- ale tylko polaczenia (zadne dane). Fajnie by bylo jakby owy program umial logowac na inna maszyne. Adresy sa przyznane statycznie i raczej sie nie zmieniaja.
Nie moge ciagle tego monitorowac. Probowalem tcpdumpem, ale logi byly bardzo duze juz po 2h :(

Interesuje mnie informacja glownie taka:

<data> <czas> <sourceIP> <sourcePORT> <destinationIP><destinationPORT>

--
Z powazaniem
Jaroslaw M.