Re[2]: problem z ftp firewallem

MS> Akurat przeglądarki WWW łączą się domyślnie w trybie passive.

MS> Wanted

tego nie wiem, ale skoro tak mowisz to pewnie tak jest :D
w takim razie dlaczego wrzucajac w adres
ftp://username@adres.serwera.pl po podaniu hasla w okienku ie nie
wyswietla sie nic poza animowana ikonka wyszukiwania az w koncu
komunikat taki jak korzystajac z klienta ftp w debianie.

zapomnialem wczesniej dodac ze udalo mi sie pociagnac z ftp-a plik
podajac jego dokladny adres: ftp://user:haslo@serwer.pl/plik.zip

co robic ??

iwi