Re: MC problem.

Witajcie,

man mc
jest tam opcja ktora wylacza mysz. Komunikat zniknie. Ja mam nawet w
.SHELLrc plikach:
np. dla basha:
alias mc='mc -s -d -b'
-s => fast ekran on slow connection - zmniejsza jakosc wyswietlania
obramowan, za to szybciej chodzi jesli masz wolne polaczenie
-d => wylacza obsluge myszy i upierdliwy komunikat o ktorym piszesz
-b => tryb mono.

> mc ma bardzo denerwujący zwyczaj sprawdzania default GW - jeśli jest coś nie
> tak z GW, następują objawy które opisujesz
> sprawdź ustawienia sieci na maszynie.

mnie to przypomina cos ala:
"zmien kolo w samochodzie bo wycieraczki nie chodza"
no ale cuz, rozne rzeczy widzialem, moze to i prawda.

Marcin.