squirrelmail, debian testing, duża liczba emaili

witajcie

 Mam serwer na debian testing i używam squirrelmail jako webmail, oraz
courier-imap jako serwera imap. No i zauważyłem, że przy bardzo dużej ilości
maili, to po prostu nie chodzi tak jak powinno (strasznie wolno, długi czas
oczekiwania na otworzenie sie skrzrynki...).
Nie wiem czy to problem squirrelmail, czy może serwera imap..
Czy ktoś z grupowiczów może miał taką sytuację, bo nie za bardzo wiem jak to
ugryźć..

Pozdrawiam, Robert
--
|-+-[ Robert Olejnik ]-+-[ robert@zaron.debian.pl ]-+PLUG+-+SzLUUG+-+RWO-+-+|