Moduł 8139too wyparował

Hej,

Jako, że jest to mój pierwszy post na tej liścię pragnę przywitać wszystkich subskrybentów. Jestem niezbyt zaawansowanym użytkownikiem Debiana. Chciałem prosić o pomoc w rozwiązaniu następującego problemu.

Po jednym z ostatnich uaktualnień systemu (apt-get dist-upgrade) moduł kernela odpowiedzialny za obsługę karty sieciowej (8139too) przestał być ładowany na starcie. Podczas uruchamiania wyskakują jakieś błędy ale przewijają się zbyt szybko bym mógł je rozczytać. W /var/log/ nigdzie nie znalałem stosownego logu, plik boot.log nie istnieje.

Karta i moduł jednak działają, bo następująca sekwencja poleceń wystarcza, aby je wskrzesić:
modprobe 8139too
ifdown eth0
ifup eth0

Proszę o wskazówki co zrobić, aby moduł 8139too był ładowany na starcie. Dodam, że cała historia rozgrywa się na takiej konfiguracji:

Linux navi 2.4.25-1-k7 #1 Tue Feb 24 14:24:28 EST 2004 i686 GNU/Linux

Nie dokonowałem żadnych zmiam w konfiguracji, nie kompilowałem własnego kernela, korzystam z gotowca kernela 2.4 dla procesorów K7.

Pozdrawiam,
Michał Durys