Re: Problemy z kernelem 2.6

On Thu, Apr 08, 2004 at 02:44:21PM +0200, Jakub Ambrożewicz wrote:

> -- początek wróżenia z fusów --
> Tak - zapewne płytę główną na nforce2. Strzelam teraz, bo ani słowem nie

Jak pisałem jest to drugie podejście do kernela 2.6
Poprzednio - coby nie trza sie bawić we wróżkę/wieśmina/etc podałem
linka do
http://alchemist.republika.pl/log/jajo-2.6.4

a tam widać że to:
agpgart: Detected VIA KT266/KY266x/KT333 chipset
VP_IDE: VIA vt8233a (rev 00) IDE UDMA133 controller on pci0000:00:11.1

[...]
> Służy do tego programik athcool. Z tym, że domyślnie athcool
> ten bit _włącza_ - trzeba zmodyfikować /etc/default/athcool

A za to dziękuję - spróbuję jak mi się uda dojść do porozumienia z tym
jajkiem to dam znać.

Marcin
--
A.L.C.H.E.M.I.S.T.
Artificial Lifeform Calibrated for Hazardous Exploration /