Re: uruchamianie X gdy niedostepna brama

> to miło  :)

> nasłuchiwanie nie powodowałoby takich przestojów

racja

> Moze cos z DNS'em ?
>
> Co masz w resolv.conf?

To co normalnie sie tam ma :-)

nameserver 212.85.112.32
[...]

i jeszcze ze dwa wpisy

Co XFree86 chce od bramy? Hmmm

I jeszcze dodam, ze jak moja brama jest niedostepna, to
po wydaniu komendy
route
bardzo dlugo czekam na pojawienie sie wpisu o domyslnej bramie.

Jakby system musial najpierw ,,porozmawiac'' z brama (niedostepna)
aby wyswietlic routing do tejze bramy.

Moze to jest jakis trop.

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |