Re: zapasowy serwer poczty - postfix

On Wed, 7 Apr 2004, Grzegorz Szyszlo wrote:

> tutaj jest tylko jedna mozliwosc, ustawienie na serwerze2 zeby
> akceptowal poczte userow z serwera 1 jako swoja, oraz ...
> ..... aliasy ( /etc/aliases ), gdzie dla danego usera alias okresla
> jako cel siebie samego, oraz adres usera na serwerze1.
> zeby to dzialalo sprawnie, to niestety serwer1 musi miec
> dodatkowa nazwe serwer1a, tak samo serwer2 jako serwer2a.
> inaczej sie zapetli. oczywiscie te dodatkowe nazwy maja byc
> widoczne tylko pomiedzy tymi serwerami, i mozna je na stale wbic
> w /etc/hosts . btw. nie testuj tego na zywca. postaw sobie
> jakies dwa zlomki i na nich przecwicz.

ok bede testowac jeszcze takie dodatkowe pytanie
ile defaultowo postfix przetrzymuje poczte jako zapasowy serwer ?
i czy jest mozliwosc przedluzenia tego czasu np miesiac lub dwa ?
jakies ustawienie w main.cf ?

nic nie ustawialem co do przetrzymywania poczty wiec na razie dziala mi
defaultowo.

pozdro
bieniu