OT lecz prosze o uwazne zapoznanie sie - wa29.org

Wiem że temat poruszony przeze mnie jest bardzo off-topicowy, ale tym niemniej uważam iż wart poruszenia

prosiłbym - jeżeli nie jest to zbyt wielka i wygórowana dla tych z Was, którzy adminują własne sieci osiedlowe / etc

do załączenia linka do stronki

wa29.org - pełne info o antyszczycie w Warszawie, wydarzeniach kulturalnych i społeczno-politycznych jakie będą tam mieć miejsce 28-30 kwietnia 2004

idea szczytna i z całą pewnością "niepoprawna politycznie" z punktu widzenia betonu, z którym - przynajmniej ja - mam do czynienia na tyle często, aby chcieć go zmienić

w razie chęci wyrażenia dezaprobaty lub poprowadzenie dyskusji ze mną (co niektórzy z Was być może będą zamierzali uskuteczniać), proszę na priv bo lista nie jest miejscem odpowiednim, co osobiście bardzo szanuję,

dzięki,

--
Piotr Pruszczak