Unidentified subject!

Witam wszytkich użytkowników Debiana.Jako początkujący użytkownik tego
systemu mam pytanie dotyczące mojego, jak mniemam, łatwego do rozwiązania
problemu.

Otóż cała sprawa wynika z błędu, który wyskakuje mi podczas
wywoływania komendy 'perl' (nie musi być tam żadnych argumentów), a także
dzieje się to wtedy gdy próbuję instalować niektóre programy przez apt-geta.
A oto co zwraca mi mój drogi komputerek:

----------
perl: warning: Setting locale failed.
perl: warning: Please check that your locale settings:
LANGUAGE = "pl_PL",
LC_ALL = "",
LANG = "pl_PL"
are supported and installed on your system.
perl: warning: Falling back to the standard locale ("C").
locale: Cannot set LC_CTYPE to default locale: No such file or directory
locale: Cannot set LC_MESSAGES to default locale: No such file or directory
locale: Cannot set LC_ALL to default locale: No such file or directory

Oczywiście próbowałem się "pobawić" sam z tym problemem ale jakoś nie
znalazłem żadnego skutecznego rozwiąznania. Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

Bartosz Bielecki vel red.13(FFVII)

--
"Free choice is always more attractive than compulsion"
(debian-3.0r2; mozilla-firefox; sylpheed; vim; fluxbox;