Re: 2.4.24 + 3c59x problem z predkoscia - ROZWIĄZANIE PROBLEMU

On Thu, Mar 25, 2004 at 08:52:10AM +0100, Krzysztof L. wrote:
> 2) Zawieszanie się komputera - PROBLEM Z APIC
> Wyłączenie APIC w BIOS`ie, próby zmian ustawień nic nie pomagały -
> płyta ASUS A7N8X DeLux.
> W końcu wykluczenie APIC z jądra przywróciło spokój mojej maszynie.
>
> Czy należało by zgłosić to jako błąd???

Znany problem.
Po prostu chipset nforce2 nie jest na razie zbyt dobrze obsługiwany, bo
NVidia nie udostępnia szczegółowej dokumentacji. Więc na razie trzeba
sobie radzić poprzez tricki jak opisany wyżej. Być może w 2.6.x jest już
lepiej (lub będzie niebawem).

Wanted