Re: 2.4.24 + 3c59x problem z predkoscia - ROZWIĄZANIE PROBLEMU

Dnia śro 24. marca 2004 17:13, napisałeś:
> [...]
[....}

> ACPI to coś w rodzaju APMa tylko nowsze (zaawansowane zarządzanie
> energią, jak wskazują testy ma ogromne znaczenie w laptopach gdyż może
> przedłużyć znacznie czas pracy na bateriach) Natomiast APIC to ulepszona
> obsługa zarządzania przerwaniami urządzeń w biosie kompa i to może mieć
> znaczenie przy twoim problemie gdyby było z tym coś nie tak, ale skoro
> inny "lepszy" system działa to wykluczone.
>
> Powodzenia
> Przem

W końcu się udało:

1) Problem prędkości - źle przeprowadzona autonegocjacja przy podnoszeniu
interfejsu SWITCH FD + NIC HD = PROBLEMY, CZYLI transfery w kB zamiast MB.
Dziwne, że wystarczyło raz użyć mii-tool -r ,żeby karta ustawiła się w FD i od
tamtej pory transfery w MB.

2) Zawieszanie się komputera - PROBLEM Z APIC
Wyłączenie APIC w BIOS`ie, próby zmian ustawień nic nie pomagały -
płyta ASUS A7N8X DeLux.
W końcu wykluczenie APIC z jądra przywróciło spokój mojej maszynie.

Czy należało by zgłosić to jako błąd???

Dzięki wszystkim za pomoc,

pozdrawiam

Krzysztof.