Re: przypomnienie o rachunkach itp ...

Witajcie,

> Co dziesiątego SYN? Ale co wtedy z pozostałymi pakietami ze strumienia?

eh,.... jak to mowia najciemniej pod latarnia

iptables -t nat -A PREROUTING  -s $BANNED_IP -p tcp --dport 80 -m state --state NEW -m nth --every 10 -j REDIRECT --to-port $DAEMON_PORT
zdaje sie dzialac :))))

co prawda sam wpadlem (co mi tez do glowy przyszlo by za kazdym razem
dopisywac --syn .. .nie wiem)
ale bardzo dziekuje wszsytkim za zainteresowanie i pomoc :)

Marcin.