przypomnienie o rachunkach itp ...

Witam,

prosze pomozcie.

> grupe czytam, mimo to jesli ktos nie chce - prosze na priva.

tak, na priva dostalem, ale jedynie chyba z 6 pytan czy juz rozwiazalem ten problem
odpowiedz negatywna.
zatem nie jestem sam z tym problemem i brakiem odpowiedzi.

> Poszukuje sposobu [bez uzycia proxy - typu squid] by powiedzmy co 10
> strona www otwierala sie jedna zdefiniowana na serwerze.

moga to byc inne rozwiazania ,nie musi to byc co 10 strona, byleby
bylo to dosc upierdliwe i by dalo sie jednoczesnie korzystac z weba.

czy to jest takie trudne do zrobienia ?
dlczego nie dziala przekierowanie co 10tego pakietu SYN  ?

probowalem na wiele sposobow, zaden nie dzialal stabilnie

--
Marcin.