od czego zaczac - GNOME w debian unstable

witam,

co polecicie do przeczytania na początek? Zainstalowałem właśnie pakiet gnome (przy czym zainstalowało się mnóstwo dodatkowych rzeczy), wypadało by lektury poczytać. Z tego co zrozumiałem, GNOME nie jest menadżerem okien jak np. wmaker (z którego korzystam aktualnie) i potrzebuje jeszcze menadżera okien? Czy głupoty gadam? Co poczytać?

pozdrawiam,
--
***  Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek@knm.org.pl>      ***
***             -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =-                   ***