Re: Jaki kontroler macieży z Debianem?

On Mon, 22 Mar 2004 16:09:04 +0100
Radosław Kępa <debian@stella.com.pl> napisał(a):

> Proszę was o rade: jaki kontroler macierzowy wybrać aby nie było
> problemów problemów z instalacją jego pod Debianem.

a) Reply to nie ustawiaj lub ustawiaj NA LISTE
b) Na kazdym raidzie, ktory ma sterowniki bedace czescia kernela, mozna
zaisntalowac dolnego linuxa. Choc nie liczyl bym na jakies instalatory - a
pewnikiem tego pytanie dotyczylo.
c) Ja ostatnio (2 tyg temu) Instalowalem 2 raidy Intela SCSI u32 i U42 (chyba
42) - oba maja sterowniki w kernelu i nie ma najmniejszych problemow z
odpaleniem.

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)